Skundų nagrinėjimo tvarka


Skundas laboratorijai turi būti pateiktas rašytine forma, - el paštu, paštu, perduodant rašytinį skundą laboratorijos darbuotojui.
Skundo apimtis tiriama 7 darbo dienas, po tyrimo priimamas sprendimas:
Skundo pateikėjui pranešama, kad skundo apimtis nėra pagrįsta ir nagrinėjimas nėra vykdomas;
Skundo pateikėjui pranešama, kad skundo apimtis pagrįsta ir nagrinėjimas yra vykdomas.
Patvirtintas skundas yra įtraukiamas į įrašus - Skundų, neatitiktinių darbų ir korekcijų registras (13.PR.02);
Skundas turi būti ištirtas per 2 mėnesius nuo skundo įtraukimo į Skundų, neatitiktinių darbų ir korekcijų registras (13.PR.02) dienos.
Skundų, neatitiktinių darbų ir korekcijų registras (13.PR.02) pagalba formuojami korekcinių veiksmų sprendiniai ir jų įgyvendinimo aprašas.
Visi skundo nagrinėjimo metu atliekami įrašai saugomi visą laboratorijos gyvavimo laikotarpį, išsaugomas jų atsekamumas.
Skundo pateikėjui, ar suinteresuotoms trečiosioms šalims paprašius Vadovas turi pateikti visą skundo nagrinėjimo seką.
Korekciniai veiksmai formuojami pagal šio dokumento 5 skyriaus reikalavimus.
Prieš priimant korekcinius veiksmus laboratorija priimtus sprendimus suderina su nešališku paslaugų tiekėjų, tiekėjai nurodyti procedūros įrašuose - Patvirtintų tiekėjų sąrašas (06.PR.02).
Priėmus ir patikrinus korekcinių veiksmų planą laboratorijos vadovas privalo oficialiai pranešti apie skundo nagrinėjimo pabaigą skundo pateikėjui ir suinteresuotoms trečiosioms šalims. Pateikti visą su skundo nagrinėjimu susijusią informaciją.
Pakartotinis korekcijų veiksmingumas vertinamas pagal procedūrą - Vertinamosios analizės (17.PR).