Skundų nagrinėjimo tvarka

  • Skundas laboratorijai turi būti pateiktas rašytine forma, - el paštu, paštu, perduodant rašytinį skundą laboratorijos darbuotojui.

  • Skundo apimtis tiriama 7 darbo dienas, po tyrimo priimamas sprendimas:

    • Skundo pateikėjui pranešama, kad skundo apimtis nėra pagrįsta ir nagrinėjimas nėra vykdomas;

    • Skundo pateikėjui pranešama, kad skundo apimtis pagrįsta ir nagrinėjimas yra vykdomas.

  • Patvirtintas skundas yra įtraukiamas į įrašus - Skundų, neatitiktinių darbų ir korekcijų registras (13.PR.02);

  • Skundas turi būti ištirtas per 2 mėnesius nuo skundo įtraukimo į Skundų, neatitiktinių darbų ir korekcijų registras (13.PR.02) dienos.

  • Skundų, neatitiktinių darbų ir korekcijų registras (13.PR.02) pagalba formuojami korekcinių veiksmų sprendiniai ir jų įgyvendinimo aprašas.

  • Visi skundo nagrinėjimo metu atliekami įrašai saugomi visą laboratorijos gyvavimo laikotarpį, išsaugomas jų atsekamumas.

  • Skundo pateikėjui, ar suinteresuotoms trečiosioms šalims paprašius Vadovas turi pateikti visą skundo nagrinėjimo seką.

  • Korekciniai veiksmai formuojami pagal šio dokumento 5 skyriaus reikalavimus.

  • Prieš priimant korekcinius veiksmus laboratorija priimtus sprendimus suderina su nešališku paslaugų tiekėjų, tiekėjai nurodyti procedūros įrašuose - Patvirtintų tiekėjų sąrašas (06.PR.02).

  • Priėmus ir patikrinus korekcinių veiksmų planą laboratorijos vadovas privalo oficialiai pranešti apie skundo nagrinėjimo pabaigą skundo pateikėjui ir suinteresuotoms trečiosioms šalims. Pateikti visą su skundo nagrinėjimu susijusią informaciją.

  • Pakartotinis korekcijų veiksmingumas vertinamas pagal procedūrą - Vertinamosios analizės (17.PR).